2010. október 6., szerda

lóvasutas.

Ceeeh... a mai nap... nem akarom minősíteni x__X 
De legalább nem írtunk áruterítésbőőőőől!! A tanár tök be volt gágyulva, de jót röhögtünk rajta xDD
Az egyetlen normális tanárunk -.- folyton oroszul beszél nekünk 
- Први бркови - ez kivételesen szerb és azt jelenti h az Első bajusz x"DD nah még ez is egy történet... áááh
Aztán négy agyleszívóüberszar óra -.-" katasztrófa!! x__X yeess yeess okéééj xDDD
Lóval vontatott vasút.... lóó... vasút... vasutas... LÓVASUTAS!!! hát igen... ha fárad az ember...
Azért ez így vicces lehet x"D
So... Fuck ya this day, de a holnapi se lesz különb! 
Sztem rajzolni fogok, meg nem tom, majd kitalálom még XD

1 megjegyzés:

  1. Áh akkor nem csak én voltam kikészülve XD Én tegnap annyira elvoltam varázsolva hogy este majdnem lezúgtam a lépcsőn

    VálaszTörlés