2010. október 14., csütörtök

guitar

Jáájüü ^^
Ma annyira kár volt bemenni a suliba... 10-ig voltam o__O 
Dogát írtunk, kipuskáztam az egészet xD Sorry ez van. Nem érdekel a tantárgy~
Ja és ma nem a saját kezemre firkáltam, hanem Elláéra xD Megkért, hogy rajzoljak pillangót a csuklójára ^^
Andi meg, hogy rajzoljak neki egy lovat (nem, nem a csuklójára, hanem olyan papír nevű tárgyra xD)
Találkoztam Fű-vel hazafele jövet. <3
Hazaértem és neki álltam gitározni, vagy két órát nyomtam, utána meg már zenét hallucináltam. Komolyan. xD
Nothing else matters~
Zoli ír, hogy találkozzunk... na jó, de este hatkor? Lenne három óránk... nem túl sok mindenre elég, so this is a baka thought. xD
Asszem ennyi. Most meg erősen gondolkodok azon, hogy elkezdem rajzolni a Despás rajzom. ^^

2 megjegyzés:

  1. de ugye szerelmes lovakat rajzolsz majd? XD

    VálaszTörlés
  2. jóhogy. bár csak egy lovat kért, de majd odarajzolok egy gondolat buborékot és belerajzolok egy másik lovat, meg szívecskét xDDD

    VálaszTörlés