2010. október 4., hétfő

despa koncert

Igen, igen... 
Én ott voltam :D
Már vagy 60 naptól számoltam vissza.... xD Miyavi óta, ami ugye egy éve volt, nem voltam koncerten o____O úúúgyhogy ezt már remegve vártam, mint a napi koffeinadagomat xD
Már öttkor fönt voltam, aztán csak mikro alvásaim voltak.
Elkezdtem készülődni és már akkor tök ideges voltam. Tizennyolcszor végignéztem meg van e mindenem. Go 8:30-as busz. 
Shandaro és Fű tök jól néztek ki, és fuck ott everybody akinek nem tetszettek. 
IMÁÁÁDOOOK VONATOZNI!! Komolyan... xD Marhultunk a vonaton... pózolj hercegnős gumicukorral... sokkold a kint lévő embereket... X"D
Délre értünk Pestre... irány Westend... hát egy kurva élelmiszer bolt nincs...
Elbolyongtunk a Dieselig... hát nem volt épp könnyű xD
Rögtön belebotlottunk egy kiköpött Nana csajba. 
- Ott van NANA!!! 
Tiszti sapka, fekete haj, szövetkabát, szürke naci, bakancs. Tök jól nézett ki! 
Alig várakoztunk, egyből beszédbe elegyedtünk másokkal. 
És pont Nana-val.. aki igazából Nájti :D meg Gini-vel is ^^ hoooneyy
Aztán ott volt Petra is és Szandra. Jaaaj mindenki olyan jó fej volt ^^ Szóval gyorsan elszaladt az a 4 óra, amit várnunk kellett. 
- Van fényképezésre alkalmas eszközöd? - biztonsági bácsi. 
áÁÁÁÁÁ dehogy... csak fényképező és kamerás mobiiil xD
Bejutottunk... hát addig vinnyogtam, hogy álljunk Zero oldalára, h sikerült kiharcolni xD 
Odabent 2 órát kellett várni... sok volt... püffpüff, de odabent is ismerkedtünk :) Miharu, Ayumi, Ildika ^^
Két előbbiről kiderült h szegediek o_O Na erre végképp nem számítottunk...
Aztán végre végre elkezdődött a koncert is!!
*___________________*
nyikknyááknyuuk. úristen. úristen 
Hát én már koncert előtt is totál bele voltam esve Zero-ba, mert egy olyan überperverz, de mikor először megláttam. Eskü megdobbant a szívem xD de úgy úgy nem rendesen, hanem abnormálisan o_O xD
És áááá Hizumi a totálisan szerelmetes hangú félisten... és Karyu, aki cuki, és szegény Tsukasa aki nem látszott xD
És a zene *-* OHMYGOD. Rájöttem, hogy kikúrt imádom a Despát! xD JMETAL >w<
Annyi nem tetszett az egészben, hogy elég siettetős volt... szal végignyomták és ennyi, ja meg hogy egy kikúrt Zero-s pengetőt nem tudtam elkapni... 
A koncert két órás volt, aztán meg Ayumival, Ildikával meg Miharuval mentünk a mekibe. 
Az éjszaka off-os volt, ugyanis Pest egy fos xD 
Nincs nyitva este semmi o___O Aztán végülis a Subway-ben voltunk, hát az se volt semmi, de legalább az eladó srác rendes volt. 
4 órási vonat... volt fűűtés juhíí x"D 
A többi már nem érdekes. 
De a lééényeg, hogy...
HIHETETLENÜL FANTASZTIKUSAN CSODÁLATOSAN NAGYSZERŰ VOLT!!! 
Köszönöm : 
- Despairs Ray (Hizumi, Karyu, Zero, Tsukasa)
- Fu 
- Shandaro 
- Nájti 
- Gini
- Szandra
- Ildika
- Miharu
- Ayumi 
2010.09.29. Kyaaaa ~ emlékezetes marad :D     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése