2010. október 11., hétfő

k.o.

UUUUTÁÁÁÁLOOOOOM A HÉTFŐŐŐŐŐT!!! 
Shit... shit... SHIT! >________<
Persze megint mint mindig kurvára képbe vagyok a dolgokkal... 
Azt hittem nemzetközi szállítmányozásból ma írunk, pedig jövőhét hétfőn... az anyagbeszerző dogát meg úgy elfelejtettem, ahogy azt kell o_O eszemaztalyukasmemóriámat -.-"
Küvetkező sokk... mivel log. tanár vizsgáztat ezért Mariska nénivel leszünk 5 órán keresztül.
MONDOM ÖÖÖÖT ÓRÁN KERESZTÜL!!
5 NEMZETKÖZI SZÁLLÍTMÁNYOZÁS!!
o______________O
Én már az elején sejtettem, hogy nem lesz egyszerű... de így szenvedni... hát ez kegyetlen XD
Ennyi évszámot töri órán nem írtam le >-< a vasút történelme... évszámra lebontva, hát kurva érdekes, de tényleg -.-"
Négyre értem haza.... hallelujah *énekel*
FICIT AKAROK ÍRNI!! *nyígmintegynemnormális*
Vártam Zolira, de most már megyek... írni akarok írni írni xD
Holnap megyünk Kekszbótba o____O féleeeeeeeek~ xDDDDD

1 megjegyzés:

  1. 5????? o.O én felénél kiugrottam volna az ablakon >.< csodállak tédes szuki Hachi XD

    VálaszTörlés