2010. október 13., szerda

10.13.

Ohayo!! ^^
Hát a mai nap csak egy átlagos szerdának indult... áruterítésen írtunk, remélem lesz kettes o__O
Aztán négy Mariska... cöh... megint majdnem elaludtam. 
De rendes volt, mert elengedett 1-kor! :D
Mentünk Nana-val (aki mától nem Nana többé *sír* hanem Umi, de ha neki így jobb :D), szóval elmentünk a diákszövetkezethez, hát jó nagy parasztok -.-" mindegy...
Aztán kiültünk a Dugonics térre beszélgettünk, és azt vettük észre, hogy mindenki kínait eszik.
DE TÉNYLEG MINDENKI xDD
Persze aztán nekünk is lett kedvünk hozzá. 
Megvettük és kiültünk a Dómhoz a lépcsőre enni. Mekkora feeling volt. xD De komolyan~
Csörgettük Fű-t is, de kinyomta, szóval már biztos bent volt az egyetemen. Káááár, hogy nem voltál ott Fű .____. na majd legközelebb ^^
Persze aztán jól tele zabáltuk magunkat xD 
Hazajöttem, tanultam, szenvedtem stb. xD

Csináltam új fejlécet... jó nem nagy szám, de na xD 
Sikerült rájönnöm, hogy Zero favorittá nőtte ki magát nálam, mint Fűnél Aoi - kun ^^

1 megjegyzés:

  1. De váááááá >< rohatd egyetem >< és most komoly bőgni fogok mert olyan szar napom volt erre még veletek se tudtam találkozni, ráadásul csak le voilt némítva a hülye óra miatt és elfelejtettem visszaállítani ááááááá annyira utálom hogy soha nem tudok veletek lenni >< >< >< *bőg*

    VálaszTörlés