2010. október 7., csütörtök

i'm a rebellious princess

jojojóóómégjobb xD konbanwa ^^
a mai nap... he... semmi. négy veszélyes áruk óra, terveztem, röhögtem Ellával, facebookoztam (igen függő vagyok x'D), pillangót rajzoltam a kezemre, olvastam... 
az az óra.. és jövőhéten írunk o___O cööh... no comment
utána buszoztam... hülye vagyok, néha rám jön a buszozhatnék x'D
tegnap mire elaludtam volt vagy éjfél... annyi ötlet zizegett a fejemben, ilyenkor képtelenség elaludni. xD
igazából most is valami kreatívságon töröm a fejem 
na mire jöttem rá... én vagyok a rebellious princess owO xD 
tényleg... ez komoly... egy lázadó hercegnő... xD aki tudja, hogy hogy kéne viselkednie, de nem akar úgy... és már csak azért is máshogy viselkedik... hogy mikor fogom én ezt a lázadást kinőni... nem tudom xD
éljenekalázadók^^

Más... képek... xD egy kis jrock... so Rui (Screw)
Nagyon lesújtott mikor megtudtam, hogy Yuuto otthagyja a bandát, nem tom szerettem. 
Aztán ugye jött Rui... szegényemet elítéltem, nem tudtam vele megbarátkozni, teljesen úgy voltam, hogy YUUTOTVISSZA!! xD pedig szegény Rui nem tehet semmiről... de most... asszem végre megbarátkoztam vele :D

2 megjegyzés:

  1. Tuti a macskás kép miatt, mert a jó pasik a macskákat szeretik XD
    Amúgy nem lázadó hercegnő vagy hanem lázadó cukor hercegnő XD

    VálaszTörlés