2011. augusztus 2., kedd

KAWAII. *-*

FUHÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ. ÜBERÜBERÜBERKAWAII >w<
Rég nem volt ilyen jó napom, vagyis... ilyen még sose volt. xD
Ma jöttek a fukushimai diákok Szegedre!!!
7-kor keltem, ami miatt akkor még morogtam (elég rég keltem már ilyen "korán") de így visszagondolva, MEGÉRTE. :D
Még kellett dolgoznunk a zászlón, mert nem volt teljesen kész, de szerencsére megszáradt teljesen 10-re. 
10 után kicsivel megláttunk a Dóm bejáratánál egy zöld buszt és egyből beindultunk xDDD kézremegés, izgatott sikítások, pattogás, minden. 
ÉS TÉNYLEG ŐK VOLTAK!!!!!!!
Nagyon félénkek és nagyon cukiiik. :3
KONNICHIWAAAAAAAAAAAAAA!!!
Átadtuk a zászlót és a hűtőmágneseket és kísértük őket. Dóm - Kárász utca - Acapella. 
FREEE FAGYI. Fúúúú annyira jó kedvem volt, hogy dőlt belőlem a hülyeség :"D
A fiúk sokkal közvetlenebbek voltak velünk o_o" nekem ez fura volt :D
Próbáltak magyarul beszélni, az egyik srác folyton mondogatta nekünk hogy: Ti szépek vagytok! Ti szépek vagytok!!!!!!! xDDDDDDDDDD kawaii. 
Meg az új emberek is, akiker megismertem: Csilla, Yuuki, Yume, Viki (neked van cifra neved? xD), Sanyi... megööööö a többiek. xD
JÓÓ VOLT VELETEK!!! <333333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése