2011. augusztus 11., csütörtök

eszembejutott

Most nem is tudom, hogy... de eszembe jutott a "lelki nyomorom"
Ok nem kéne így hívnom, de nekem igenis nem tetszik, hogy ez így van...
Sokan biztos azt hiszik, h jaj Hachi, te annyira vidám vagy és etc... de azért nekem is megvan a saját keresztem. 
Történetesen az, hogy nem vagyok túl nyílt és hogy nehezen mutatom ki az érzelmeimet... :/
Szeretnék rajta változtatni, erre utaltam a második mondatban... de elég nehéz. 
Szerintem azért, mert így neveltek. 
Nem ölelgetek/puszilgatok random embereket, nem mondogatom, hogy szeretlek... de ez  nem azért van, mert nem így érzem.
A hozzám közel állókat, barátokat mind nagyon szeretem és nagyon sokat jelentetek nekem ^^ 
Próbálok magamon változtatni, de nem megy olyan könnyen, főleg nem gyorsan. 
Remélem megértitek ezt és így fogadtok el 
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése