2011. július 31., vasárnap

mini meet ^^

wííííííh ^^
hát nagyon sokat dilemmáztam, hogy elmenjek e vagy sem. de végül úgy döntöttem megyek. JÓL DÖNTÖTTEM *-*
na mondjuk betegnek éreztem magam, nagyon fájt a fejem és lázas is voltam szerintem. 
kevesen voltunk, ami szerintem nem volt baj, mert így mindenki tudott mindenkivel kommunikálni, és nem szakadtunk kis csoportokra. 
ment a zászló készítés, közben nagyon sokat beszélgettünk és nagyokat nevettünk. 
az emberek meg kukkoltak, hogy vajon mit csinálunk xDDD
ja és szinkronizáltunk egy kömény csávót, aki a játszótér korlátain csinálta a fekvőket, überkemény volt. xD
megismertünk Noriko-t, aki tök jó fej és gyorsan beilleszkedett közénk. annyi jó cucca volt *-* irigy vagyok. 
és csinál nekem is olyan rongybabát, ami neki van, csak színesbe. DEJÓÓÓÓÓÓÓÓ xD
eldöntöttem, hogy Diru-ig diétázni fogok. DIRU DIÉTA. ez még össze is cseng. :"D
hm... asszem ennyi. 
ez egy jó nap volt ^^
baibainyappychuchuminna!!

1 megjegyzés:

  1. Diru diéta XD LOL, hát hajrá hozzá. én meg sajnálom hogy nem tudtam menni meetre de szarul voltam én is és bennem nem volt akkora önkontroll vagy mi hogy felálljak egyáltalán XD

    VálaszTörlés