2011. július 28., csütörtök

Kenji.

AHHWWWWW. xD
Nem olyan rég óta ismerem csak a Golden Bombert. 
Mindig is tudtam arról, hogy vannak: '3 helyes srác és az az egy festett arcú idióta.' xD
Aztán na keressünk már rájuk, csak poénból és meghallgattam két számot, totál beléjük szerettem. 
Végig mustráltam a tagokat, mindenkiről néztem sok képet, de senkit se szúrtam ki magamnak. 
Viszont a festett arcú idióta, Kenji, akarva akaratlanul is, mondjuk úgy felkelti az ember figyelmét. 
Először WTF arccal nézegettem, hogy jó isten vajon ez mit érezhet mélyen magában, de aztán elkezdtem kedvelni x"DDDD (én mindig a legagyatlanabbakat szúrom ki o.O)
Úgy a festett arcával is lájkolom, de most most... Fű jóvoltából láttam róla normális képet. 
ÉDESISTENEMHOGYEZMILYENKIBEBASZOTTHELYES *-*
Tönkre fogja tenni a szép arcát az a sok kence. (mondja Hachi, aki 8 éve festi magát xD)
Tehát Kenji: 
BOLOND <3 xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése