2011. január 15., szombat

ride with the rockers.

Áhh... ez a mai, nem az én napom volt. :|
Tök kedvetlen voltam, anyám kérdezgetett is, hogy mi baj etc, de nem tudtam megmondani. 
Fájt a hasam is... mindegy. Szal úgy délután 4-ig csak elvoltam, nem is volt kedvem senkivel beszélgetni, amikor meg lett volna, akkor nem volt senki :S
Úgyhogy kitaláltam h megnézem a Gaze DIM konciját, úgyis rég láttam már. 
Ajj... nagyon jó volt. Rájöttem, hogy tényleg iszonyatosan szeretem ezeket a srácokat. Habár mostanában nem nagyon vagyok velük kibékülve, azért nagyon szeretem őket. 
Ruki... ahogy rázza magát Headache man közben, Aoi amilyen fejet vág gitározás közben, Uruha egy gitáristen, Reita az én egyetlen maki fejű basszerosom, Kai meg imádatosan dobol. Mindent, MINDENT imádok bennük.
Persze a Nakihagara-t még mindig könnyező szemmekkel és remegő szájjal éneklem végig... nem bírom ki....
Mint már vagy ezerszer, most is elhatároztam, hogy akkor neki állok gitározni. Úgy tűnik tényleg muszáj lesz egyedül, mert segítség nincs :S ha van, akkor sincs igazából.... talán majd Umi-val törpölünk valami *ahogyMárikanénimondanáXD*
És nagyon nagyon köszönöm a srácoknak, hogy egy picit felvidítottak *-*
Aishiteru Ruki-sama, Aoi-kun, Uruha-san, Reita maki - sama, és Kai - chan ^^ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése