2011. január 13., csütörtök

01.15.

Nyasuki. ^^
Szóval régóta terveztem már, hogy írok egy ilyen... hát monjuk motivációs blogbejegyzésnek. 
Azt, hogy min szeretnék elérni, és mint fogok elérni. 
Nos hát elég sok dolog van, ami eszembe jutott. 
- Iskola. A mostani iskolámra gondolok. Szóval többet kell tanulnom ezentúl. Mindig is jó tanuló voltam (4-es), szóval most is hoznom kell a szintet. Mások is elvárják és én is elvárom magamtól a minimum négyes évvégi vizsgát. 
- Egyetem. El kell intéznem a jelentkezést, záros határidőn belül. Készülnöm kell a felvételire, esetleg valami hozzáértő segítségét kérni. 
- Nyelv vizsga. Igen nyelvvizsgát fogok tenni. A jelentkezést el kell intéznem jövőhéten. Tudom, hogy ha ráfekszek és rendesen tanulok, meg tudom csinálni 10 hét alatt. 
Ezek a legfontosabbak, amik a tanulással kapcsolatosak. 
Aztán:
- Többet kell rajzolnom. A felvételi miatt, meg egyébként is. A mostani tudásom NEM elég. 
- Szeretnék egy alapszinten konyítani a japánhoz. Mert, hogy ha bejutok egyetemre, akkor fel fogom venni.
- Nyitottabb leszek. Igen elutasító tudok lenni emberekkel. Ha valami nem tetszik, akkor már nem is érdekelnek, helytelen viselkedés. 
- Nem fogok megváltozni. Érdekes, de úgy veszem észre, hogy az emberek lassab elfogadják, hogy ilyen furcsa japánista vagyok. Mármint a körülöttem élők. Hát igen lassan már négy éve. A többiek véleménye meg nem izgat. 
- Nem hanyagolom el az embereket. Pedig képes vagyok erre... sajnos. Akit egyszer megismerek, egy ideig happy, de utána elhanyagolom. Ezentúl ezt se teszem ^^

Azt hiszem ennyi. Hát nem kevés dolog, de megtudok küzdeni vele. 
Ez most egy ilyen időszak lesz, most megmutathatom, hogy HŐŐS vagyok xDDDD
Baibai ^-^

1 megjegyzés: