2011. január 5., szerda

első

Az első poszt 2011-ben... mellesleg még nincs 2011 érzésem xD
Kyaa... wtf volt a mai nap. 
Felkészületen (nehazudj xD) mentem az iskolába, hogy felelek és írok... aztán egyik se lett. 
Felelnem hétfőn kell, szal két óráig csak unatkoztam. 
Még órák előtt beszélgették a többiek a doga kérdéseket, és arra lettem figyelmes, hogy nem azokat a kérdéseket tárgyalják, amikre én "készültem". o_o
De nem csak én tudtam rosszul...
Úgyhogy, ok két óra után balra el...  xD
Én, Andi meg Ella. Mielőtt elhagytuk volna a sulit, Ella elment wc-re a földszinten, a porta mellett. 
Andi mondja, hogy ááá a tanár már úgyis fönt van, Ella épp, hogy kijött, a tanár megjelent az ajtóban D:
Megfordultam, visszataszigáltam Andit a Wc-be, Ellának már csak hátat fordítani volt ideje xDDDDDDDDDD
Bázz... úgy röhögtünk, hogy az nem igaz. Még 14.-ben is menekülni kell a tanárok elől :"D
Aztán hát még csak 10 volt, és elakartam kísérni anyám az orvoshoz, így három órát kellett szédelegnem a városban :|
De végül is jó volt, találkoztam Zsoltival is :D (voltosztálytársam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése