2012. január 24., kedd

csimbámmbumpüffpüff~~

VILÁG VÉGE LESZ!!
ha nem hisztek a majáknak, higgyetek nekem. krva nagy vátesz vagyok xD
hihetetlen szar mostanában majdnem minden.
isten se tudja, mikor voltam ennyire "lent", nem szeretem ezt a kifejezést használni.
1. féltékeny vagyok az exemre, tök alaptalanul.
én magam se értem... NEM. Seme azt mondta, nő vagy, ne akard megérteni magad, hát én is így látom ezt.
2. Nem fogok találkozni Ádámmal. Vivi ma bejelntette, hogy nem jönnek.
KURVA JÓ. ÖRÖMÜNNEP.
Előbbinél 200-as volt a vérnyomásom, megtudtam a másodikat, mire rá két percre elbőgtem magam.
Most meg jól vagyok, mármint a történtekhez képest.
Azon filózok, hogy most kezdjek e kitalálni valami hadműveletet vagy sem.
Inkább nem.. hagyom h sodorjon az ár~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése