2012. január 13., péntek

2012 első :)

JÉÉ A BLOGOM MÉG MINDIG MEGVAN!! xD
fákkjööeee 2012 in da house. 

nem fogadkoztam, mert tavaly megtettem, persze tök feleslegesen. 
viszont most rájöttem valamire, sőt sok mindenre. 
változás szag van, de nagyon, talán tényleg világvége lesz idén :"D
eddig valahogy sose éreztem, az 'új év, új kezdet, tiszta lap' dolgot, igaz most se teljesen ezt érzem.... hanem, hogy valami nagyon kezd átalakulni. 
többek között rájöttem, hogy minden amiről azt hittem, hogy jó (magammal kapcsolatban), azt nem egészen jó. 
tudom ez most olyan bonyolultan hangzik... mit mondjak én magam  is az vagyok
a legdurvább dolog, amit felfedezni véltem eddig, hogy kezd önbizalmam lenni, ami eddig, mondjuk úgy nem volt. 
kiejtettem a számon egy olyan mondatot, (igaz részegen xD) hogy: ÉN NŐ VAGYOK. belegondolva, azért ez nagyon fura. eddig egyszer se mondtam/gondoltam ezt magamról...
no és persze ezt biztos távol áll a valóságtól, de talán elkezdtem nővé válni
ezt félelmetes kimondani, talán félek attól, hogy az egyéniségem egy része el fog veszni.
ezt semmiképpen se szeretném.
a másik: nem szabad semmit túl gondolkodnom!! meguntam, hogy egy hülye döntésen, amit más 1 pillanat alatt meghoz, én órákat gondolkodok... nem!! ezt is megpróbálom ezentúl elkerülni
hümm hát ez egy ilyen bejegyzés lett. xDD
most viszont megyek, mert elmúlt éjfél o__O
baibuuu~~ ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése