2011. szeptember 12., hétfő

változás ^^

Hali ^^
Tegnap akadtam rá egy gyaru-s oldalra. Egyik ismerősömnél láttam egy képet egy nagyon szép japán gyaru lányról, és ezután kezdtem el kutakodni.
Találtam jó oldalakat, töltöttem le sok képet is, és elgondolkodtam, azon hogy mostanában milyen is vagyok.
Régebben, úgy egy - két éve nagyon oshare kei sztájlban nyomultam, nagyon tetszett, sőt még most is tetszik, de azt vettem észre, hogy már nincs olyan sok über színes ruhám.
Nem tudatos, de valahogy kicsit elhagytam az oshare kei-t, mint divatot.
És most rátaláltam a gyaru-ra és nagyon tetszik. ^^
Úgy gondoltam, hogy kipróbálom, mert seemmmmiképpen se szeretnék stílustalan állapotba kerülni. Nekem az lenne maga a halál. 

Végezetül az én első próbálkozásom >< sztem annyira nem lett rossz :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése