2010. november 17., szerda

wííhh

Kyaaaa blog - chan... ^^
Are you ready...??? *kattant*
Nagyon álmos vagyok, pedig két órája ittam kávét. Na igen ez a Márika nénis órák hatása. xD
Na már korán reggel... nem volt meg az össz táblázatom a dogához... fasza :S
Szerencsére volt időm szünetben elmenni fénymásolni. 
Hát... amúgy sztem így is gyászos lesz a doga eredménye *azért reménykedik*
Aztán eltelt a nap... hát Márika néni órái... agyszippantás ezerrel, mint mindig xD de legalább mesélt és nevettünk is :"D
Aztán mentem Teccőbe egeret venni, ugyanis tegnap beszart a régi... vettem is. 
Na meg történt olyan is, aminek nem kellett volna, vagyis hát találkoztam valakivel, akivel nem kellett volna.
Egér végül is meglett, még működik is x"D *koppkoppkopp*
Most meg itthon vagyok... xD és tejet iszok *kattant*
ÚHH... lájkollak férfiállat x"D

1 megjegyzés: