2010. november 22., hétfő

Best of x3

Nos most egy best of lista következik.... vagyiiiis.... *dobpergés* KEDVEEENCEEEK!!! xD
Persze Jrock... mi más. xD

1. Kedvenc előadó: Miyavi
Ez annyira alap. Az egyetlen, utánozhatatlan, és az örök.
^^
2. Kedvenc énekes: Hizumi
Nehéz döntés volt... o_O Tényleg... xD Hizumi-nak amellett, hogy isteni hangja van, nagyon karizmatikus és magával ragadó is. 

3. Kedvenc gitáros: Miyavi ismét xD
Kikerülhetetlen a csávó. Még annak is, aki nem hallgatja a zenéjét. Őstehetség. ^
^
4. Kedvenc basszusgitáros: *lelövimagát xD* szóval... muszáj őt írnom... xD REITA!!
Ezúton kérek elnézést a többi kedvenc basszerostól (Saga, Chiyu, Zero, Yuuto)
Nekem ő a basszeristen.... sajnálom xD Rengeteg jó basszer szóló, vagy egy kis Kai dobsegítséggel. (Ride with the rockers, Anti pop, Burakku Sappru Gang, Dln, Baretta ) 

5. Kedvenc dobos: Kai
Egyértelmű... nagyszerű a srác. És nagyon élvezi, amit csinál, holott azért elég megerőltető.

Nos mi van méééééééég?? *-*
Kedvenc számról nem nyilatkoznék, túl sok van.... x33

+ 1 kedvenc
SUUUUG!! *_____*
Szeretem az Osharét ^^ És ők nekem az OSHARE maga x3
Vidámak, színesek, jó a zenéjük, Takeru-nak kurva jól áll, amit csinál, Yuji-ba úgy vagyok szerelmes, ahogy van xD Masato is nagyon aranyos, Chyiu... jaj basszerállat... Shinpei pedig sikeresen Sug tag lett, Igaz azért én hiányolom Mitsu-t .___. Végül is Rui-t is elfogadtam, így Shinpei-t is ^^
Legjobb számaik: Pink Masquared, Love Scream Party, Five Starz, 39 Galaxy, Oreshiki Continue, Heavy+electro+dance and stb stb ^^

1 megjegyzés: