2010. december 13., hétfő

Alföldlakó xD

Taku *-*

Jajj... jaaj... jaaaaaaaaj xD
HÉTFŐ VOLT. -.-"
Nemzetközin bealudtam, nem is egyszer, Andi meg kiaszalt, pedig ő is ugyanolyan álmos volt. 
Kaptam egy négyest xD rajtam kívül mind az öt embernek egyes lett, de nekem is csak azért nem, mert tudtam puskázni LOL
Tamás: 3000-ben kihalnak a japánok. 
Én: Mindegy, úgy se fogunk már 3000-ben élni. 
Andi: Na de Szandra!! Tamás nem hal meg, halhatatlan. 
Én: Bocs Tamás, nem tudtam, hogy te vagy a hegylakó. 
Andi: Nem hegylakó, Alföldlakó. 
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Baszod.... pihentagyúah társasága x"D
Olyan olyan kurva álmos vagyok... NAGYOOON. 

1 megjegyzés:

  1. jó osztályod van XD
    Szerintem akkor csináljunk egy mentsük meg a japánokat mozgalmat, a lényege hogy minden jó japán hímmel összefekszünk, bár mondjuk gyereket tuti nem fogok szülni, szal lehet még sem lesz mentőakció, akkor csak boldoggá tesszük őket hátralévő napjaikban *3*

    VálaszTörlés